inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Belgiek, België van furaha - WaarBenJij.nu inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Belgiek, België van furaha - WaarBenJij.nu

inpakken en wegwezen

Door: nicole

Blijf op de hoogte en volg

26 Mei 2015 | België, Belgiek

Alles inpakken brengt wat stress en voorbereidingen met zich mee. Een heel koffer met spulletjes, ballonnen, voetbaltruitjes, opblaasbare wereldbol, krijtjes en schoolgerief om tijdens ons project te gebruiken en dan daar achter te laten voor de volgende vrijwilligers...en een koffer met persoonlijke kleding en benodigdheden. Daar ligt mijn probleem...ik neem altijd teveel kleding mee zodat ik vandaag dringend moet gaan selecteren wat ik NIET mee ga nemen (en dat is meer dan de helft van wat ik al heb klaargelegd!!) want ik krijg mijn koffer gewoon niet dicht.
Nu ga ik een paar slapeloze nachten tegemoet...de vragen spoken rond in mijn hoofd...waar gaan we terechtkomen? gaat de vlucht goed verlopen? gaan we gespaard blijven van tropische ziekten? enz...maar die nachten gaan vooruitvliegen; in een mum van tijd leven wij een maand aan de andere kant van de wereld, in een andere cultuur, tussen de lokale bevolking daar...wat een mooi vooruitzicht!!!!!
BALI , HERE WE COME !!!!

  • 26 Mei 2015 - 09:58

    Els:

    And Belgium, here we stay :=(......
    Geniet lieverdjes! Zorg goed voor mekaar hé? Je moet je niet teveel vragen stellen! Go with the flow!.... Dikke knuffel!
    Liefs, Els

  • 26 Mei 2015 - 21:12

    Lidy:

    Hallo avonturiers,
    doe da goe ginder en wees wa voorzichtig hè.
    En vergeet zeker nie te geniete van alles da ge daar ga beleven
    dikke knuffel'
    grtjs lidy

  • 26 Mei 2015 - 23:40

    Peggy Beutels:

    Hallokes,geniet van jullie reis,het is een prachtig land,weg van de stress hier en de telefoons. Gewoon zaaaaalig!!!! En wees voorzichtig he

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Okt. 2010
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 117171

Voorgaande reizen:

27 Mei 2015 - 28 Juni 2015

Vrijwilligerswerk ... en genieten op Bali

02 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Vrijwilligerswerk

Landen bezocht: