De eerste foto's ... - Reisverslag uit Gianyar, Indonesië van furaha - WaarBenJij.nu De eerste foto's ... - Reisverslag uit Gianyar, Indonesië van furaha - WaarBenJij.nu

De eerste foto's ...

03 Juni 2015 | Indonesië, Gianyar

Speciaal voor onze lieve 'volgers' ...

• 03 Juni 2015 - 10:24

Kristel K. :

Dat ziet er daar prima uit !!

• 03 Juni 2015 - 16:16

Mil:

Amuseer U ziet er goed uit.
    Hier begint het weer ook stilaan te beteren vrijdag zou het zelfs 30gr worden.

• 03 Juni 2015 - 19:32

Peggy B:

Knappe foto's,dat ziet er daar precies heel gezellig uit,een hoog kamp gehalte. Geniet van de zwoele avonden daar Hier gaat het eindelijk ook wat beter weer worden,eindelijk. Groetjes

• 03 Juni 2015 - 21:18

Peewee:

Drinken (hips!), eten (smak, smak!) ... en dan maken ze ons wijs dat ze keihard werken!
    Ja, ja...
    Ontspan jullie maar goed, ver weg van dit achterlijke apenlandje vol regeltjes en overbodige verkeersborden!

• 04 Juni 2015 - 12:43

Tinne Horsting:

Zeg amai dat ziet er daar super gezellig uit........en maar zeggen dat ze gaan werken, denk dat ik volgend jaar ook mee ga!!! groetjes van ons Tinneke en de rest van de dosimetrie. x

• 07 Juni 2015 - 20:09

Monique:

hoe gaat het daar met jullie? mooie foto's.Het ziet er daar wel gezellig uit.
    grt.

• 12 Juni 2015 - 16:06

Monique:

Alles goed daar ? Inderdaad mooie foto's.