Moeilijk ... - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van furaha - WaarBenJij.nu Moeilijk ... - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van furaha - WaarBenJij.nu

Moeilijk ...

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg

14 Oktober 2011 | Oeganda, Masaka

Ik vind het zo moeilijk om te schrijven over de grote en kleine dingen in het leven van de Oegandees, de mooie dingen die mijn hart ontroeren, maar ook de minder mooie, die datzelfde hart verschroeien ... ;-( . Neem zelf maar een kijkje en dan weet je wat ik bedoel ...)

  • 14 Oktober 2011 - 17:47

    Kristel K. :

    Klaar en duidelijk overgekomen.

  • 14 Oktober 2011 - 23:13

    Viviane:

    Dag Ingrid
    Heb een tijdje niet gereageerd, maar wel gelezen zalle. Blij dat je hand terug in orde is, maar de laatste foto beloofd weer mogelijke valpartijen!! (hoe ouder, hoe ....??) Ik moet wel toegeven dat ge heel fotogeniek overkomt: laatste foto én foto met oranje bril, haarnetje en slaapkameroogjes: klaar voor op de cover van ....
    Nu even serieus: mooi, maar inderdaad hartverscheurend. En toch zie ik meestal een lach....waar blijft de traan?? Wou dat ik iets meer van een doorsnee Oegandees had.

  • 15 Oktober 2011 - 13:58

    Os Mayke:

    hallokes daar
    Was een beetje ongerust omdat je zolang niets geschreven had.
    Ben blij dat alles ok is.
    Wij genieten hier zo van die mooie foto's en verhalen. die kindjes zijn toch zo lief en schattig.
    doe zo voort en succes met het verzamelen van je kerstspulletjes.
    dikke knuffel van mij carlo en madelon
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Masaka

Vrijwilligerswerk

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2014

Terug thuis ...

15 Juni 2014

Het zit erop ...

07 Juni 2014

Nog meer foto's ...

07 Juni 2014

Foto's ...

07 Juni 2014

Teaching Project ...

Actief sinds 21 Okt. 2010
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 117156

Voorgaande reizen:

27 Mei 2015 - 28 Juni 2015

Vrijwilligerswerk ... en genieten op Bali

02 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Vrijwilligerswerk

Landen bezocht: