There's nothing like ... - Reisverslag uit Jambiani, Tanzania van furaha - WaarBenJij.nu There's nothing like ... - Reisverslag uit Jambiani, Tanzania van furaha - WaarBenJij.nu

There's nothing like ...

Door: Ingrid

31 Mei 2014 | Tanzania, Jambiani

There's nothing like …alleen aan de adembenemende kustlijn van Jambiani staan.

There's nothing like … de steeds veranderende kleuren in het zeewater in Jambiani en de koele avondlucht op je gezicht aan het einde van een mooie dag.

There's nothing like… volmaakt een zijn met de natuur bij Jambiani, met de zuidenwind op je huid.

There's nothing like… de zonsopgang in Jambiani. De schoonheid en rust van deze plek is gewoonweg onwerkelijk.

There's nothing like… je laten verrassen en in beslag laten nemen door de grote uitgestrektheid van de Indische Oceaan.

There's nothing like… een vreugdesprong maken omdat je de zon, de zee en het zand om je heen hebt.

There's nothing like… een prachtige zonsondergang met andere vrijwilligers tijdens een overheerlijke BBQ, elk met haar eigen persoonlijkheid, zon, zee en zand met elkaar: een blijvende herinnering die je moet koesteren

There's nothing like… de gastvrije inwoners van Jambiani. Ik hou van Zanzibar! Het valt domweg niet te vergelijken met de rest van de wereld! Ik heb hier een volk met een groot hart en het vermogen ten volle te genieten van het leven ontdekt.

There’s nothing like… het doorbrengen van een luie middag in de zon met de azuurblauwe oceaan in je achtertuin.

There’s nothing like … midden op die grote oceaan plots ‘sunshine’ horen roepen. Een koosnaampje voor mij van een van de locals waar ik in 2011 les heb aan gegeven. Prachtig !!

There’s nothing like … bont en blauw zien en niet weten waar of wanneer je je gestoten hebt.

There’s nothing like … een hele dikke voet hebben en niet echt weten van waar dit komt.

There’s ntothing like … een namiddag relaxen aan Upendo beach met een glaasje wijn en nadien heel duur, maar wel heel lekker eten in the Rock, met als toetje een chocolademousse die uren nadien nog zwaar op mijn maag lag ;-).

xx, ik

• 31 Mei 2014 - 13:24

Anneke Uit Achterbos:

Bedankt dat ik kan meegenieten van jullie trip door de mooie foto's. Als ik die kindjes zie, dan bekruipt mij telkens weer het gevoelen om hen eens te kunnen knuffelen. Respect ook dat jullie elke jaar opnieuw jullie steentje bijdragen om de wereld een mooiere plek te maken. Groetjes, van mij en mijn ventje.