home sweet home - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van furaha - WaarBenJij.nu home sweet home - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van furaha - WaarBenJij.nu

home sweet home

Door: Ingrid & Nicole

Blijf op de hoogte en volg

05 Juli 2011 | Tanzania, Zanzibar

Ik ben veilig terug in ons Belgielandje.. Met pijn in het hart ben ik vertrokken van ons exotisch plaatsje in Zanzibar. Het is net of ik heel mijn hart achter moest laten, zo erg zwaar was het afscheid nemen!! Nu ik 'Back to reality' ben,en ik al mijn hopen werk zie dat trouw op mij ligt te wachten, wil ik mijn koffers terug pakken en een ticketje retour nemen naar ons klein paradijsje Jambiani !! Ingrid, ik hoop dat je alle dagen een beetje tijd maakt om iets op onze weblog te zetten, zodat ik toch in gedachte bij jullie kan blijven...Doe de groetjes nog aan onze groep vrijwilligers en aan onze leerlingen xxxx Nicole

  • 05 Juli 2011 - 15:20

    Iris:

    Ik vind het niet erg da je terug bent zulle, integendeel. terug wat ambiance in de keet!! wa zou da zijn als je een heel jaar weg zou zijn, ik denk dak u dan niet meer zou zien zitten achter u papieren. conclusie: een maand is meer dan genoeg
    xxx

  • 05 Juli 2011 - 18:00

    Robert:

    Ik ben pas 1 dag terug uit Vietnam, en ik zie het al niet meer zitten. Eind deze maand vertrek ik terug voor 3 maanden. Deze keer gaat mijn vrouw mee voor 1 maand. Hopelijk kan ik u later samen eens met Ingrid ontmoeten.
    Cheers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Zanzibar

Vrijwilligerswerk

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2014

Terug thuis ...

15 Juni 2014

Het zit erop ...

07 Juni 2014

Nog meer foto's ...

07 Juni 2014

Foto's ...

07 Juni 2014

Teaching Project ...

Actief sinds 21 Okt. 2010
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 117193

Voorgaande reizen:

27 Mei 2015 - 28 Juni 2015

Vrijwilligerswerk ... en genieten op Bali

02 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Vrijwilligerswerk

Landen bezocht: