nergens beter dan thuis ... - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van furaha - WaarBenJij.nu nergens beter dan thuis ... - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van furaha - WaarBenJij.nu

nergens beter dan thuis ...

Door: Ingrid & Nicole

Blijf op de hoogte en volg

03 Juli 2011 | Tanzania, Zanzibar

Ik ga afscheid moeten nemen van mijn maatje !!! Ik geef het niet graag toe, maar toch zal ik haar vanaf morgen een beetje missen ... Geen gesnurk meer dat mij uit mijne slaap houdt, eindelijk mijne douchegel voor mij alleen, mijnen deodorant die nog eens zo lang zal meegaan, geen kussengevechten meer, ...
Och, Balen en omstreken heeft zo ook zijn charmes. Enne ... zitten kijken naar de bonte was die ronddraait in de wasmachine ... papierenwerk dat ligt te wachten op jou ... jouw familie die blij is jou terug in de buurt te hebben ... : NERGENS BETER DAN THUIHUIHUIS ...

xx, Ingrid

  • 04 Juli 2011 - 22:41

    Paul W.:

    Tja, die eerste foto (hips! is dien bak nu al leeg?) spreekt natuurlijk voor zich... en als 'k me goed herinner zijn er die dan over koppijn klagen: ja, ja... "iets slecht gegeten" heet dat dan!
    Ach wat: wie werkt mag 'n pint pakken... alleen kan 't wat moeilijk worden om aan de fotograaf op verstaanbare wijze uit te leggen om eens een fotoke te nemen:
    "Hik! You picture take?" of zoiets zal 't wel geweest zijn...
    Toffe foto's allemaal, dus ook die van jullie!

    Peewee

  • 05 Juli 2011 - 15:26

    :

    Och Ingrid..ik mis het nu al !!
    Hier in Balen is het momenteel 28° en t'is hier om te poefen!!! Heel andere warmte dan in Jambiani ( maar denk dat da aan het zeebriesje ligt )
    Als ik straks in het donker naar de sterrekes ga kijken, denk ik in gedachte aan onze "Bush TV"...
    Geef ze daar nog n'een dikke knuffel van mij en ik ga proberen ook af en toe te reageren, want ik weet hoe blij we elke keer waren als er reactie's op onze verslagen kwamen, dus..maak er werk van en hou me op de hoogte!!!!
    xxx Nicole

  • 05 Juli 2011 - 15:30

    Iris:

    en wete waar ik moet aan wennen Ingrid!! die antwoord dus in het engels he!! als ik een vraag stel, antwoord ze met Yes of No. Wel grappig, hebben er al mee gelachen!!

    amuzeer u ginder nog he

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Zanzibar

Vrijwilligerswerk

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2014

Terug thuis ...

15 Juni 2014

Het zit erop ...

07 Juni 2014

Nog meer foto's ...

07 Juni 2014

Foto's ...

07 Juni 2014

Teaching Project ...

Actief sinds 21 Okt. 2010
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 117186

Voorgaande reizen:

27 Mei 2015 - 28 Juni 2015

Vrijwilligerswerk ... en genieten op Bali

02 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Vrijwilligerswerk

Landen bezocht: