dol fijn ... - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van furaha - WaarBenJij.nu dol fijn ... - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van furaha - WaarBenJij.nu

dol fijn ...

Door: Ingrid & Nicole

25 Juni 2011 | Tanzania, Zanzibar

Vandaag onze vrije dag die we ongelooflijk goed hebben ingevuld. We zijn met z'n allen (behalve Ingrid, want die wordt al zeeziek als ze tot haar enkels in de golven staat..) tussen de dolfijnen gaan zwemmen! Dat was ongelooflijk mooi!!Met een klein bootje zijn we op zoek gegaan naar de scholen dolfijnen en werkelijk waar ; zeker 100 dolfijnen!!!! Met snorkel en zwemvliezen zijn we ze achternagezwommen en als ze naar boven kwamen konden we ze bijna aanraken...zo dicht waren ze bij ons...we konden zelfs de geluiden horen...ONGELOOFLIJK!! Ben er echt vol van...dat is zeker weer een ervaring rijker!! Daarna zijn we nog gaan snorkelen in het rif, waar we tussen de mooi gekleurde vissen ook "Nemo" gevonden hebben.. Vandaag was een echte verpozing tussen de dagelijkse leraarstaak die we hier vol goeie moed elke dag opnieuw op ons nemen... Vanaf volgende week ga ik samen met Ingrid dezelfde klasjes onderwijzen, want mijn laatste week gaat in (het vliegt hier voorbij, da wilt ge niet weten..). Morgen nog een vrije dag die we niet al te actief gaan invullen ; met onze luie krent in't zonneke liggen en lekker bruinbakken (tenminste als het zonneke hier schijnt, want vandaag waren de onweerswolken de meerderheid aan de blauwe hemel)
xxx Nicole
en ook Ingrid

• 25 Juni 2011 - 18:22

Paul W.:

Tja, die dolfijnen zullen gedacht hebben: "tiens, wat 'n vreemde soort ginder... rare vissen... we zullen eens gaan kijken van wat dichterbij" en wat later zegden de dolfen tegen mekaar "straf hé, we konden ze bekan aanraken..." Zo zou 't ook kunnen geweest zijn hé.
    Ook deze keer weer 'n plezant verhaal en dus mersie!

Groeten,

Peewee

• 25 Juni 2011 - 18:51

Erik Willeborts:

Geniet met volle teugen van deze ervaring.
    Het ziet er allemaal heel mooi uit.
    Mooie blog die jullie gemaakt hebben.
    Het ga je goed ginder.

Groeten,

Eewee

• 25 Juni 2011 - 21:48

Viviane:

Dag Nicole en Ingrid
    Da's een ervaring die ik over een paar weken ook wil beleven! Zeker van! Ingrid was er dit keer niet bij, lees ik, maar ik ga toeristillekes meepakken, dan moet ze er maar een gropke nemen, want ik ben er zeker van dat ze dit eigenlijk ook wel wil doen, hé Ingrid?
    Meidekes, geniet nog van al da moois, zelfs al lijken sommige dingen wel gewenning. En wa lees ik: volgende week samen voor de klas?? Zorgt da ge niet constant naar mekaar kijkt en de slappe lach krijgt. Nicole, geniet nog van elke minuut daar!! Inge en ikke zijn hééél benieuwd naar de foto's en de verslaggeving van jou, Nicole, en ikke kijk ernaar uit om eens tot daar te komen!
    Lieve groeten

• 26 Juni 2011 - 09:22

Myriam + Erik:

hye alles goed daar ik zie het niet maar ik hoor het wel
    ingrid je bent niet mee geweest dat is jammer anders had je foto kunnen nemen of was die boot te klein ik had dat zeker gedaan zwemmen tussen dolfijnen en de riffen ik denk dat het prachtig is
    voor nicole is het bijna voorbij en dan terug waar het minder warm is maar morgen(27/06) is het hier 31°c en dan is het hier weer puffen vandaag is het warm maar bewolkt en we gaan naar maretsous met de moto kaas en bier drinken maar 1glas want dat voel je goed werken
    volgende week is ons ma ook thuis (donderdag)
    groetjes aan iedereen

• 30 Juni 2011 - 12:40

Greet Meynen:

Dag Dames,
    Plezant om te lezen wat jullie daar allemaal beleven!
    Een hele hoop ervaringen waarvan jullie nog lang zullen kunnen nagenieten.
    Ben jaloers op de zwempartij tussen de dolfijnen...
    Amuseer jullie daar nog!
    Groetjes,