een beetje heimwee... - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van furaha - WaarBenJij.nu een beetje heimwee... - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van furaha - WaarBenJij.nu

een beetje heimwee...

Door: Ingrid & Nicole

Blijf op de hoogte en volg

16 Juni 2011 | Tanzania, Zanzibar

Deze nacht heel slecht geslapen (misschien toch wel wat heimwee naar het thuisfront??),niet uitgeslapen,maar toch weer vroeg uit de veren om aan onze dagtaak te beginnen. Na een halfuurtje joggen op het strand (wat ik hier elke dag probeer te doen,om een beetje in conditie te blijven) en een lekker ontbijt van vers fruit,toast en omelet, nemen we onze mountainbike en rijden we over de rifwegen van ons dorp naar onze school (mijn achterwerk doet toch wel na een paar dagen een beetje pijn,van het rijden met de mountainbike, maar dat zal wel beteren zeker..) Mijn schooldag viel vandaag wat tegen (misschien omdat ik toch niet goed ben uitgeslapen?) en vandaag moet ik toch even mijn hoed afnemen en denken aan al de schoolkrachten die kleine kinderen opleren..hoeveel geduld en inspiratie daarvoor nodig is!!! Nu eerlijk gezegd; voor altijd zou ik het zeker niet willen doen!! Ik kan het amper geloven dat ik vandaag al bijna een week hier ben..de dagen vliegen hier voorbij!! Er zijn ondertussen weer vrijwilligers (Australiers) vertrokken en 2 meisjes van Florida en 2 meisjes van Mexico bijgekomen..Zo leren we ook de gewoonten,enz..van hen teweten komen, want praten en vertellen, doen we veel onder elkaar, daar hebben we in de namiddag wel wat tijd voor over..Nicole

  • 17 Juni 2011 - 16:56

    Yens:

    Heey mama, we missen u hier ook ze!
    ge blijft daar precies wel goe in conditie eh ;p
    en dan da fruit enal, flink zo!
    Aan de foto's te zien hebt ge daar wel uwen bezigheid en kdenk ook wel da ge het echt plezant vind eh, da ziet ge (:
    en die mensen hebben daar ook examens, zalig! vraagt gij die dan ook zo af gelijk ge bij mij doet? ;p
    dan zijn die manne overal op geslaagd met 100 % haha!
    Amuseer u nog eh en doe ingrid de groetjes!

    xxx kmis je!

  • 17 Juni 2011 - 17:01

    Dafne:

    Heej Nicole,
    het is hier met Dafne.
    ik zie dat je het daar naar je zin hebt, Yens mist u wel maar alles is inorde, zijn examens gaan heel goed en das het voornaamste (:
    Heel mooie foto's dat je al hebt!
    Amuseer u daar nog goed en leer de kindjes daar nog veel bij(:

    xxx Dafne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Zanzibar

Vrijwilligerswerk

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2014

Terug thuis ...

15 Juni 2014

Het zit erop ...

07 Juni 2014

Nog meer foto's ...

07 Juni 2014

Foto's ...

07 Juni 2014

Teaching Project ...

Actief sinds 21 Okt. 2010
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 117229

Voorgaande reizen:

27 Mei 2015 - 28 Juni 2015

Vrijwilligerswerk ... en genieten op Bali

02 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Vrijwilligerswerk

Landen bezocht: