laatste weekje en algemene indruk ... - Reisverslag uit Gianyar, Indonesië van furaha - WaarBenJij.nu laatste weekje en algemene indruk ... - Reisverslag uit Gianyar, Indonesië van furaha - WaarBenJij.nu

laatste weekje en algemene indruk ...

Door: Ingrid

24 Juni 2015 | Indonesië, Gianyar

In het kort : hoe ik het deze keer heb ervaren :

Ik bots tegen mezelf op. Tegen mijn drang naar nuttigheid en efficiëntie. Het besluipt mij. Mijn hersenen zoeken naar het waarom. Maar we hebben hier voor gekozen. Dit zijn de gevolgen, dus zeuren we niet. Ik heb het gevoel dat IVI overal aankondigingsbordjes heeft staan met 'Plan subject to change'. Plannen kunnen wijzigen. Inderdaad. En ook al accepteren we iedere keer opnieuw dit gegeven, we sukkelen toch weer iedere keer opnieuw in die fase van ontgoocheling.

Gelukkig hebben we elkaar om eens eventjes te zeuren en te zagen en uiteindelijk hebben we er hier toch ook weer het beste van proberen te maken. En de dankbaarheid die je terug krijgt van al die lieve kindjes en de lach op hun gezicht maakt, echt waar, enorm veel goed !

x,
Ingrid