laatste weekje en algemene indruk ... - Reisverslag uit Gianyar, Indonesië van furaha - WaarBenJij.nu laatste weekje en algemene indruk ... - Reisverslag uit Gianyar, Indonesië van furaha - WaarBenJij.nu

laatste weekje en algemene indruk ...

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg

24 Juni 2015 | Indonesië, Gianyar

In het kort : hoe ik het deze keer heb ervaren :

Ik bots tegen mezelf op. Tegen mijn drang naar nuttigheid en efficiëntie. Het besluipt mij. Mijn hersenen zoeken naar het waarom. Maar we hebben hier voor gekozen. Dit zijn de gevolgen, dus zeuren we niet. Ik heb het gevoel dat IVI overal aankondigingsbordjes heeft staan met 'Plan subject to change'. Plannen kunnen wijzigen. Inderdaad. En ook al accepteren we iedere keer opnieuw dit gegeven, we sukkelen toch weer iedere keer opnieuw in die fase van ontgoocheling.

Gelukkig hebben we elkaar om eens eventjes te zeuren en te zagen en uiteindelijk hebben we er hier toch ook weer het beste van proberen te maken. En de dankbaarheid die je terug krijgt van al die lieve kindjes en de lach op hun gezicht maakt, echt waar, enorm veel goed !

x,
Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Okt. 2010
Verslag gelezen: 459
Totaal aantal bezoekers 117129

Voorgaande reizen:

27 Mei 2015 - 28 Juni 2015

Vrijwilligerswerk ... en genieten op Bali

02 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Vrijwilligerswerk

Landen bezocht: