kleine ongemakken ... - Reisverslag uit Gianyar, Indonesië van furaha - WaarBenJij.nu kleine ongemakken ... - Reisverslag uit Gianyar, Indonesië van furaha - WaarBenJij.nu

kleine ongemakken ...

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg

18 Juni 2015 | Indonesië, Gianyar

Onze voeten : nog steeds kunnen we er putjes in duwen.

Zweten : Druppels zoeken langzaam een weg vanaf mijn voorhoofd langs mijn wangen mijn nek in.

Mijn hoofd is als een loodblok. Ik ben moe tot op het bot. Uitgewrongen. Nochtans, ik slaap goed, ik ben gezond en heb geen kater, want ik drink niet (waar zouden we de drank hier trouwens moeten kopen ??). Wat doe ik dan wel verkeerd omdat ik mij zo moe voel ? Er worden geen echte prestaties van mij verwacht. Ik moet geen resultaten boeken. Ik moet niemand iets bewijzen. Ik kan rusten wanneer ik wil. Ik ben gekneed uit Vlaamse klei met een hoog gehalte aan nuttigheidsgevoel en ingebakken werklust. Opgegroeid met de spreuken ‘luiheid is het oorkussen van de duivel’, ‘rust roest’, ‘lui zweet is rap gereed’. Dus moe ben je maar na hard labeur.

Wie weet raad ?? Niet alleen voor mij. Ook mijn reisgezellen willen van dit raar gevoel af ...

x

  • 18 Juni 2015 - 15:31

    Kristel K. :

    Helabakes,

    Héél spijtig om te horen, maar raad kan ik helaas niet geven. Ik kan alleen hopen en duimen dat het vlug overgaat en je nog van veel werklustige dagen kan genieten.

    Groetjes van een geroeste Vlaming :p

  • 19 Juni 2015 - 09:41

    Mayke:

    Dag Ingridje,
    Misschien je wat amuseren met die schattige hondjes en hen wat kunstjes leren. Das nog eens een idee hé!!!!!
    knuffel van een graspopfan,os mayke

  • 20 Juni 2015 - 11:22

    Gaby En Michelle:

    Zjust naar Michèle en de Kurt gaan kijken. Ze was schoon zalle. Jeanine efkens over en 't weer van Spanje en de Rudy bleef ginder want dieje vond da nogal nen troela voor da kwartier.
    In't boekske van de ziekenkas stond dat het heel gezond was om af en toe lui te zijn dus ik zou me daar niet te veel aan storen.
    Groetjes aan iedereen!

  • 21 Juni 2015 - 21:43

    Sonja:

    Veel drinken en af en toe met de pootjes omhoog gaan liggen?...
    Betere raad heb ik ook nie :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Okt. 2010
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 117123

Voorgaande reizen:

27 Mei 2015 - 28 Juni 2015

Vrijwilligerswerk ... en genieten op Bali

02 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Vrijwilligerswerk

Landen bezocht: