Vertrokken ... en goed aangekomen ... - Reisverslag uit Gianyar, Indonesië van furaha - WaarBenJij.nu Vertrokken ... en goed aangekomen ... - Reisverslag uit Gianyar, Indonesië van furaha - WaarBenJij.nu

Vertrokken ... en goed aangekomen ...

Door: Els

29 Mei 2015 | Indonesië, Gianyar

Wij zijn woensdagavond vertrokken vanuit de stille kempen naar Amsterdam,dit om 's morgens niet te veel stress momenten te hebben door accidenten, files , los lopend wild....om rustig aan onze avontuurlijke reis te beginnen.
Na het ontbijt met de shuttle bus naar de luchthaven, waar we dadelijk konden inchecken. Paspoort afgeven, koffers op de transportband. Ingrid had keurig gepakt , op de kop 30 kg.
Maar haar medereizigers, dat was wat anders " overgewicht ". Dan maar beginnen met overladen, de zwaarste dinges uit de koffers, 2 potten choco & ene pot speculaaspasta, boeken ,koeken ...naar de handbagage. Gewicht van de koffers ok en konden we verder. Na dat "stress" moment was het tijd voor ne startbugs "Frappocino" hmmmm superlekker. Toen het spannend moment : Hopelijk mag onze choco en pasta door de douane en mee op reis naar Bali. Met al onze charmes, maar helaas... we moesten ze achterlaten. Op de ontbijttafel de komende weken gene belgische choco en pasta , maar wel "smeerkaas". Onze vlieger zat niet vol dus hadden we sjans, de tweede rij achter ons was nog vrij, en rap dat we waren , want die was voor Ingrid en mij, dan konden we ons plat leggen om te een dutje te doen... Zalig. Goed aangekomen in Kuala Lumpur , daar twee uurkes en half wachten voor onze volgende vlucht naar Denpasar Bali.
Rond 12:00 geland , nu nog effe spannend en hopelijk zijn als onze valiezen erbij. We werden afgehaald door iemand van IVI. We verblijven in een typisch balinees huisje. Deze avond komt er nog iemand bij en dan zijn we met 5 vrijwilligers voor ons project in Gianyar.
Groetjes van ons allemaal..

• 29 Mei 2015 - 14:34

Mayke:

Dus zitten die slimme Hollanders nu te smikkelen van de lekker choco en speculoospasta!

Blij dat de heenreis al goed verlopen is. Nu er maar invliegen en niet vergeten te genieten.

Knuffie van os Mayke

• 29 Mei 2015 - 16:07

Vermeir Betty :

Hé mennekes daar int buitenland goe ge daan . Spijtig da jullie charmes nie hebben ge holpen ma weet dan gaat dat allemaal eens zo lekker

• 30 Mei 2015 - 07:45

Ronny De Pauw :

ahhhh ik weet van wie die sjoko is ....Lena&Ronny

• 31 Mei 2015 - 15:09

Rita:

veel succes met jullie project