Het zit erop ... - Reisverslag uit Jambiani, Tanzania van furaha - WaarBenJij.nu Het zit erop ... - Reisverslag uit Jambiani, Tanzania van furaha - WaarBenJij.nu

Het zit erop ...

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg

15 Juni 2014 | Tanzania, Jambiani

Onze 'werk' vakantie zit erop, de laatste dagen nog wat strandvakantie genomen om even uit te rusten (wat we zeker konden gebruiken), want wanneer we 'back to reality' moeten gaan, staat er ons een hele hoop werk te wachten ... Dat is nu eenmaal het leven he.

Ik heb een enorm fijne ervaring achter de rug, vrijwilligers leren kennen waar we achteraf zeker nog mee in contact zullen komen (daar is facebook een ideaal medium voor), het contact met de dolfijnen (die geluiden zal ik nooit meer vergeten).

Wat de voldoening betreft van mijn werk, heb ik nu kunnen ervaren dat werken met personen me nauwer aan het hart ligt dan werken met dieren. Maar desondanks ben ik blij dat ik de kans kreeg om nog eens terug te keren naar het fantastisch mooie eiland Zanzibar!!

Heel eigenaardig, maar op dit moment zijn we al plannen aan't maken voor de volgende vrijwilligersreis ... Het bloed kruipt waar het niet kan gaan zeker?

x, ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Jambiani

Vrijwilligerswerk

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2014

Terug thuis ...

15 Juni 2014

Het zit erop ...

07 Juni 2014

Nog meer foto's ...

07 Juni 2014

Foto's ...

07 Juni 2014

Teaching Project ...

Actief sinds 21 Okt. 2010
Verslag gelezen: 447
Totaal aantal bezoekers 117121

Voorgaande reizen:

27 Mei 2015 - 28 Juni 2015

Vrijwilligerswerk ... en genieten op Bali

02 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Vrijwilligerswerk

Landen bezocht: