Zwemmen met de dolfijnen ... - Reisverslag uit Jambiani, Tanzania van furaha - WaarBenJij.nu Zwemmen met de dolfijnen ... - Reisverslag uit Jambiani, Tanzania van furaha - WaarBenJij.nu

Zwemmen met de dolfijnen ...

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg

07 Juni 2014 | Tanzania, Jambiani

Ik heb vandaag de kans gekregen om zolang met de dolfijnen te zwemmen, dat ik er niet genoeg van kon krijgen...
Ik was zo gelukkig !! De dolfijnen kwamen gewoon met me spelen en me bekijken met die mooie ogen ... de geluiden ... het is echt niet te beschrijven!! Je zou er zo verliefd op worden :-). Op een gegeven moment ben je echt 1 van hen...wist niet dat de mens zo intens het gevoel kon beleven met een dier... niet te beschrijven en niet uit te leggen als je het nooit hebt meegemaakt !!
Dit is definitief een highlight in ons volenteerwork!! Ik ga er deze nacht zeker nog verder van dromen en hopen dat ik het nog een keer kan beleven ...

xx, ons

  • 07 Juni 2014 - 20:30

    Nicole Husson:

    Leuke ervaring. Kunnen we hier alleen maar van dromen. De foto's zijn ook mooi. Geniet nog van de tijd die jullie nog daar zijn, want het begint alweer af te korten he. Grtjs en tot binnenkort.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Jambiani

Vrijwilligerswerk

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2014

Terug thuis ...

15 Juni 2014

Het zit erop ...

07 Juni 2014

Nog meer foto's ...

07 Juni 2014

Foto's ...

07 Juni 2014

Teaching Project ...

Actief sinds 21 Okt. 2010
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 117118

Voorgaande reizen:

27 Mei 2015 - 28 Juni 2015

Vrijwilligerswerk ... en genieten op Bali

02 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Vrijwilligerswerk

Landen bezocht: