Ik ga op reis en ik neem mee ... - Reisverslag uit Brussel, België van furaha - WaarBenJij.nu Ik ga op reis en ik neem mee ... - Reisverslag uit Brussel, België van furaha - WaarBenJij.nu

Ik ga op reis en ik neem mee ...

Door: Ingrid & Nicole

Blijf op de hoogte en volg

30 Mei 2011 | België, Brussel

... gigantisch veel reiskriebels,
... een avontuurlijke instelling,
... kleding, die een 'vlekje' kan oplopen, lekker moet zitten, niet knellen, dus gewoon oude troep,
...schoenen, belangrijk, zonder 'etage', wel 'vochtvast' en vooral geschikt voor alle grondsoorten,
... een goed humeur, met in mijn bagage voldoende reserve onderdelen voor dit humeur,
... maar vooral : 1 GROOT vraagteken !

Spannend ... !!! Nog 5 daagjes voordat wij gaan vliegen ! 't Grote avontuur staat voor de deur. De laatste voorbereidingen worden getroffen : inentingen (natuurlijk willen we voor, tijdens en na onze reis graag gezond blijven), EHBO-koffertje, laatste aankopen, valiesje inpakken, ... en dan op weg naar het onbekende.

Dit onbekende boezemt toch een stukje angst in. In onze maatschappij gaat alles tegenwoordig zo verschrikkelijk snel dat als we niet uitkijken het leven alweer voorbij is. Natuurlijk hoort er bij dit avontuur een gezonde dosis twijfels. We verwachten niet dat alles van een leien dakje gaat. Onderweg zullen er dingen zijn die heel anders lopen dan gepland, vervelende en saaie dingen en ook : gaat het wel goed? Gelukkig maken deze gevoelens maar een heel klein onderdeel uit van onze voorbereidingen, maar ze zijn er wel !

ons

  • 31 Mei 2011 - 16:08

    Kristel K. :

    Veel succes ginder (en onderweg) en we wachten vol spanning op jullie spannende verhalen.....

  • 01 Juni 2011 - 12:11

    Werner:

    Ingrid is mijn collega, ze is nu haar bureau aan het opruimen, daarbij praat ze veel in zichzelf.
    Goed bezig Ingrid dat Afrikaans oefenen zie enkele opgevangen typische Afrikaanse woorden "mmme watte is ditte, ware moet datte, ziezo opgeruimd hiette, efkes zoewe....enz"
    Greetz
    Werner

  • 01 Juni 2011 - 16:17

    Marjo:

    Jullie gaan dat vast en zeker goed doen, en ik kijk uit naar jullie reisverslagen EN fotoo's .....

    Groetjes
    Marjo

  • 01 Juni 2011 - 16:38

    Iris:

    Heel veel plezier ginder, ik ga men bazinneke (Nicole) missen zulle!! gelukkig kan ik ze zo nu en dan, hier terug vinden.

  • 07 Juni 2011 - 13:21

    Monique:

    Het allerbeste daar en voorzichtig hé !

    groetjes

    Monique

  • 11 Juni 2011 - 12:43

    Romina:

    Men bazinneke is er helemaal klaar voor :-) grts

  • 11 Juni 2011 - 14:26

    Iris:

    Heeft zonet der bazinneke nog ne goeie knuffel gegeven, en hop, weg is ze!!!
    Tot over 3weken, gaan u (beetje) missen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel

Vrijwilligerswerk

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2014

Terug thuis ...

15 Juni 2014

Het zit erop ...

07 Juni 2014

Nog meer foto's ...

07 Juni 2014

Foto's ...

07 Juni 2014

Teaching Project ...

Actief sinds 21 Okt. 2010
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 118126

Voorgaande reizen:

27 Mei 2015 - 28 Juni 2015

Vrijwilligerswerk ... en genieten op Bali

02 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Vrijwilligerswerk

Landen bezocht: